Харлан Лариса Григорівна -
завідувач Петрівського ДНЗ "Колосок"
Хтось обирає сіяти поле,
Хтось - шукати скарби,
А я вибрала педагогічну долю,
Долю, найважливішу з усіх!
Професійне кредо:
"Відкрити в кожній дитині душу творця, дати їй змогу пробудитися, розквітнути та зробити її перші кроки пізнання посильними, цікавими та радісними"Загальні відомості
Освіта: Вища. Закінчила Олександрійське педагогічне училище у 1989 році , фах за освітою - вихователь. У 2009 році закінчила Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова Здобула ступінь спеціаліста. За кваліфікацією організатор дошкільної освіти, вихователь дітей дошкільного віку, практичний психолог в закладах освіти.
Стаж роботи: загальний педагогічний - 20 рік; на посаді завідувача - 11 років.
Завідувач
ДНЗ дуже складна та
кропітка професія. Від кого залежить грамотна робота дошкільного навчального
закладу? Звісно, насамперед, від керівника.
У тому, що завідувач має бути хорошим керівником, організатором, ніхто не сумнівається. Керувати професійно – справа складна. Справжній професіоналізм керівника- це уміння створити грамотний колектив.
У тому, що завідувач має бути хорошим керівником, організатором, ніхто не сумнівається. Керувати професійно – справа складна. Справжній професіоналізм керівника- це уміння створити грамотний колектив.
Дитячий садок не може
бути схожим на школу чи інші навчальні заклади. Він – дитячий садок, він – для
дітей. І той, хто там працює, має насамперед розуміти перспективу розвитку поки
що маленької людини і нести за неї відповідальність.
Завідувач ДНЗ повинен не тільки сам розуміти дітей, йому слід навчити цього вихователів і пильно стежити за їх педагогічною культурою. Він має бути на дві голови вищим у своїх знаннях , адже, якщо немає педагогічної грамотності, культури у завідувача, годі цього вимагати від колективу. Основа роботи керівника – це не керування, а подолання перешкод, які заважають нормально працювати колективу. Роки, проведені поряд з дітьми… Бачити, як на твоїх очах відбувається становлення людської особистості.
Завідувач ДНЗ повинен не тільки сам розуміти дітей, йому слід навчити цього вихователів і пильно стежити за їх педагогічною культурою. Він має бути на дві голови вищим у своїх знаннях , адже, якщо немає педагогічної грамотності, культури у завідувача, годі цього вимагати від колективу. Основа роботи керівника – це не керування, а подолання перешкод, які заважають нормально працювати колективу. Роки, проведені поряд з дітьми… Бачити, як на твоїх очах відбувається становлення людської особистості.
Чи може бути щось
краще, ніж дивитися в допитливі дитячі очі, довірливо держати в своїх руках
тендітну дитячу долоньку? Бути причетною до цього, впливати на розвиток і
виховання дітей – це є сенсом мого життя і моєю роботою.
Завданням педагогічного
колективу, який я очолюю понад 10 років є створення умов для розвитку
компетентної особистості, поліпшення якості освітнього процесу, підвищення
фахової майстерності кожного працівника, удосконалення взаємодії з
батьками.
Комментариев нет:
Отправить комментарий